Bijna 000001sec


27 maart 2013

13:25

@GEMAK

Aanwezig Ugo, Chiara en Alexandra

In mijn eigen zone, voor u.

Begin met een dans. Film vanuit 2 standpunten.

Schets gemaakt van podium voor de presentatie over 4 weken.

Waar gaan we aan werken? Een presentatie die weerspiegeld wat we de afgelopen workshop hebben gedaan en ervaren. Het word een Performance waaruit een of meerdere werken komen. Deze kunnen dan door de maker zelf weggegeven of verkocht worden.
Willen we het publiek hetzelfde laten ervaren? Dit is denk ik niet mijn doel. Ik wil laten zien welke ontwikkeling de cursist heeft doorgemaakt en dus wat hij of zij geleerd heeft en wat hij of zij meeneemt in zijn verder leven zowel professioneel als privé.

Toen gingen we naar buiten, Stoepkrijten. We kregen veel bekijks en Ugo heeft een Zebra oversteek getekend. Dit was heel spannend omdat je dan pas echt merkt dat mensen niet uitkijken. Ik was aan het filmen en toen ik al een tijdje gestopt was met filmen reed er een vrouw op me af met de brommer en stopte pardoes. Ze wilde dat we direct het materiaal zouden verwijderen want zij was zelf ook fotograaf en wilde tegen geen beding dat er filmbeelden van haar gemaakt werden. Toen ze een beetje kalmeerde was het allemaal niet zo erg meer en geloofde ze dat we er geen gekke dingen mee zouden doen.

Na nog wat stoepkrijt trio's van Alexandra, Ugo en Chiara liepen we terug naar de studio en gaf ik een uitleg van wat er bij me te binnen was geschoten over de eind performance/presentatie. Daarna liet ik ze nog een gekke schilder en kliederdans uitvoeren op het stuk stof dat ik mee had genomen. Ugo zorgde er met water voor dat het doek, waarin drie verschillende invloeden zaten, samen kwam tot een speels en tegelijkertijd harmonisch geheel.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Workshop: TsnuK (geen kunst)

Spanning & Spelen