Kapstop Kleerhanger




13 maart 2013

13:45

@GEMAK

Aanwezig Ugo en Sebastian

Derde workshop word voorbereid. Kleerhangers opgehangen op plekken waar voorheen schilderijen hingen. Wifi doet het in mijn studio en ik laat eerst even mijn hartslag zakken van het sollicitatiegesprek wat ik net achter de rug heb.

Vandaag wil ik een format gaan bedenken voor volgende week. Volgende week komen er veel mensen langs en vandaag een Zweedse kunstenaar die Ugo meeneemt. Met hun wil ik nog meer opdrachten gaan bedenken.

Vandaag gaat ook over kapstokken en kleerhangers om mijn ideeën aan op te hangen.

Heb een zwart plastic bouwzijl op de grond gespannen met zwarte push pins. Hieruit kwam een interessante gewaarwording dat het voor een publiek fascinerend zou kunnen zijn om hiernaar te kijken. De performer verplaatst steeds de spanning naar een ander gebied van het plastic bouwzijl

Benodigdheden:
zwart plastic bouwzijn zo groot mogelijk.
Veel doosjes zwarte push pins.
Een ruimte met een vloer waarin de push pins gedrukt kunnen worden en waar het publiek genoeg ruimte heeft om er omheen te lopen.

We hebben zeer fijne oefeningen gedaan, met dank aan de ramen en de zon die op het gebouw scheen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Workshop: TsnuK (geen kunst)

Spanning & Spelen