Lamp aan en Lamp uit

6 maart 2013

13:40

@GEMAK

Aanwezig Ugo, en Uri

tweede workshop gaat zo beginnen. Opzetten van opdracht is onderweg. Documentatie van de vorige workshop uitgeprint en opgehangen. Ugo zijn tekst ga ik zo lezen. Aan het eind van de de workshop moet de ruimte volledig leeggemaakt worden vanwege Hoogtij.

(Idee volgende keer mijn fiets mee naar boven)

Hout mee gebracht
 en een lampje. Dit worden de objecten waar we vandaag mee gaan bewegen. We gaan dit om de beurt visualiseren.

5 minuten oefeningen x 3 kijken

bewegen in de ruimte
zingen op het sculptuur

Dit was het moment dat Uri vertrok uit de workshop. Het beeld wat ik kreeg van de dingen die hij mij gaf als feedback was dat zijn verwachtingen van mijn workshop stevig verstoord werden door de werkelijkheid. Dit was een zeer positief leermoment dat het aan mij de taak is om potentiële cursisten op de juiste manier te informeren over wat er gaande is tijdens de workshop. Toch hou ik er ergens wel van om juist met iemand zijn of haar verwachtingen te spelen. Ik heb geleerd dat iedereen hierdoor uiteindelijk wijzer word want verwachtingen zijn in negen van de tien gevallen onjuist.

Ik eindigde met een opdracht voor Ugo die ik wilde filmen. Hier zijn erg mooie bevindingen uit gekomen en niet te vergeten bewegingen!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Workshop: TsnuK (geen kunst)

Spanning & Spelen